”Vi brinner för att hjälpa våra kunder”

Uppdaterat: 20 okt.

Förutom att hjälpa till att hantera farligt avfall, tar vi på Nemax oss tiden att utveckla oss internt. Allt för att fortsätta erbjuda bästa tänkbara service.

– Det ska vara lätt att känna igen och förstå oss och vad vi erbjuder, berättar Anki Bergstedt, VD på Nemax Miljöhantering.

Sarah, David och Henrik diskuterar sina styrkor och svagheter inom säljteknik.


Något vi prioriterar och tycker är viktigt är utveckling av våra medarbetare. Därför har vi under året haft utbildning i kommunikation med Karin på MPWR i Örebro.


Genom workshop och individuell coachning har teamen, i det här fallet kundsupport och miljörådgivare, fått verktyg för att utveckla sitt sätt att kommunicera.


– Alla vi på Nemax är engagerade och passionerade i det vi gör och vi brinner för att hjälpa våra kunder. För att kunna vara konsekventa i vår kommunikation med de kontakter vi möter varje dag, har vi under året fokuserat på utbildning inom just det området, berättar Anki.


Vill du komma i kontakt med en säljare eller någon av oss som arbetar på Nemax? Hör av dig till vår kundsupport här!


31 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla